Рухи, музика, слова – разом творять дива

На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти музичне виховання потребує вагомих змін. Враховуючи цю потребу, в нашому дошкільному закладі завідуючою Бойко Н. П. та музичним керівником Тарасюк І.Р. була розроблена авторська методика «Грайлики».

Головний її принцип – будувати музичне виховання на ритмопластичній основі,  в поєднанні слів, музики та руху.

 Захоплення дітей таким музикуванням, їх бажання грати та співати є настільки сильним, що вони не помічають тієї великої навчальної роботи, яка проводиться з ними в процесі музикування.

Використовуючи елементи методики,  діти стають іншими, відкривають свої серця, перетворюються в чарівників, які розуміють мову вітру, квітів та вміють бачити музику.

Великим плюсом цієї методики є самостійне виготовлення інструментів для музикування. Діти шукають матеріали, підбирають дизайн, а також створюють саме такий звук, який вони уявили для цієї іграшки-інструменту.Тож пропоную вам познайомитися з  деякими з них.

hebqvepbrf 1hebqvepbrf 2hebqvepbrf 3hebqvepbrf 4

Детальніше...

Пізнаємо музичний світ разом

hjpdbnjr lbnbyb 1Довіряючи нам своїх дітей, батьки мріють бачити їх всебічно розвиненими, гармонійними особистостями. Ми, в свою чергу, шукаємо надзвичайно цікаві форми роботи з ними. Успіх у музичному вихованні – це розуміння інтересів і потреб дитини.

Своєю плідною працею та ідеями, з батьками дітей групи «Веселка», поділилася музичний керівник – Семенюк Наталія Павлівна. Вона познайомила гостей з авторською методикою «Грайлики», розроблену колективом закладу. Ідея цієї методики полягає в триєдності музики, слова та рухів.

Великий інтерес у батьків викликали іграшки, виготовлені власноруч: музична шумівка, музичний молоточок, маракас, музична парасолька, щипалочка, веселий ксилофон та ін.

hjpdbnjr lbnbyb 3hjpdbnjr lbnbyb 1hjpdbnjr lbnbyb 2

Детальніше...

Виховуємо майбутніх артистів

Важливим завданням музичних керівників є не лише прищепити дитині любов до музичного мистецтва, а й навчити воло­діти артистичним мистецтвом, опанувати свої емоції, висту­пати на сцені пе­ред іншими дітьми, педагогами, батьками, на виставах - перед глядачами.

Проте не секрет, що часто у дітей виявляється страх публічного висту­пу. Це явище доволі поширене, не лише серед дітей, а й серед дорослих. Утім, дітям подолати цей страх набагато складніше.

Для того, щоб допомог­ти дитині подолати страх публічного виступу, для по­чатку важливо зрозуміти та усунути його причини. Основними причинами ди­тячого страху є:

■ потрапляння в не­знайому ситуацію;

■ надто високі очі­кування батьків щодо своєї дитини й вияв неза­доволення нею, що спри­чиняє низьку самооцінку дитини, її невпевненість у собі.

cnhfcwtyb 1

Детальніше...

Вплив різних видів музичної діяльності на духовно-моральний розвиток дітей

 

Залучення до музики одне з найцікавіших і радісних занять. Так як вона пов'язана з багатьма сферами людської діяльності. Вчити можна не тільки музику, але і через музику, особливо в ранньому віці.

Музикав сім'ї мистецтв займає особливе місце завдяки її безпосередньому комплексному впливу на людину. Багатовіковий досвід і спеціальні дослідження показали, щомузикавпливає і на психіку, і нафізіологію людини, вона може виконувати заспокійливу і збуджувальну функцію, викликати позитивні і негативніемоції.Саметому при всій розмаїтості напрямківроботисучасного виховання дітей, з великою наполегливістю стверджується теза про важливість музичного виховання всіх дітей без винятку, про його значення для розвитку загальних, психічних властивостей (мислення, уяви, уваги, пам'яті, волі), для виховання емоційної та душевної чуйності,  морально-естетичних потреб, ідеалів, тобто для формування всебічно розвиненої, гуманної  особистості.

Детальніше...

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom